Kitchen flooring

ایده هایی برای کف پوش آشپزخانه

این کف پوش های گرانیتی برای خانه های شلوغ و پر رفت آمد بسیار مناسبند و با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ می شوند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران ایده هایی برای کف پوش آشپزخانه به شرح زیر است.

کف پوش های بتونی سیقلی

اگر به دنبال سخت ترین پوشش برای آشپزخانه هستید، این نوع بهترین انتخاب است .در برابر ضربه و لک مقاوم است و آشپزخانه را بزرگتر و روشن تر نشان می دهد.

تخته های چوبی رنگ شده

این نوع کف پوش به لحاظ زیبایی فضای متفاوتی را در آشپزخانه و یا نهار خوری بوجود می آورد و به خوبه با رنگ سفید دیوارها و سقف همپوشانی کرده است . در مورد مقاومت هم می توانید به آن اعتماد کنید چرا که لک نمی شود

کاشی های سرامیکی

کاشی گرانیتی کلاسیک با هر دکوراسیون و سبکی هماهنگ می شود و عالیست برای آشپزخانه های شلوغ و پر رفت و آمد . به آسانی تمیز می شود و لکی بر جای نمی ماند. این کف پوش برای خانه های خانوادگی ایده آل است.

پارکت

پارکت ها یک بافت یک دست را در کف ایجاد می کنند که بسیار کلاسیک و زیبا هستند . به فضا گرمی و صمیمیت بیشتری می دهند و البته ارتفاع را هم کم و فضا را کوچک تر می کنند.

نباید روی آنها مایعات بریزد، اما ضد لک هستند.

کف پوش های رنگی کوارتز

این کاشی ها به دلیل رنگهای براقی که دارند بیشتر در آشپزخانه های مدرن استفاده می شوند و زیاد با محیط های کلاسیک هم خوانی ندارند. به طور شگفت انگیزی در برابر خش و لک مقاوم هستند و فضا را بزرگتر از اندازه واقعی آن نشان می دهد.

بافت های آجری

شاید این آجرها شما را به یاد خانه های قدیمی و کوهستانی بیندازد ولی نمی توان منکر خاص بودن و جلوه طبیعی آنها شد . شاید این کف پوش مناسب افرادی با سلیقه های خاص باشد. به هر حال اینها بسیار مقاوم و ضد لغزش هستند و برای خانواده های شلوغی که حیوانات خانگی دارند بسیار مناسبند.

کف پوش های وینیلی

اگر شما به دنبال پوشاندن ناهمواری های کف هستید این کف پوش مناسب است چرا که با ضخامت 3 میلی متری، هر چیزی در زیر آن پنهان می شود. رنگ های تند آن به خوبی با محیط کنتراست ایجاد می کند و به سادگی با یک دستمال نم دار تمیز می شود .

کاشی های سفالی

این کاشی ها به دلیل سفالی بودن در تابستان آشپزخانه شما را خنک و در زمستان گرم می کنند و طرح شطرنجی قهوه ای مسی آنها یک حس روستایی را به آشپزخانه شما وارد می کند.

کاشی های کائوچویی

این کف پوش های ضد آب اونقدر مدرن هستند که شاید با رنگهای تندی که دارند کمی کودکانه به نظر برسند.

کف پوش های لمینیت

این کف پوش های مدرن بسیار مقرون به صرفه هستند و بیشتر آنها چند سال گارانتی دارند . در زیر اکثر آنها اتصالات گرمایشی قرار می گیرد نه تنها با فرم و رنگ بلکه با ایجاد هوا خانه شما را گرم کنند.

منبع: تی نیوز
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + پنج =